tisdag 17 januari 2012

Kurser och föreläsning i Kervo, kom med!

Om du bor nånstans lite närmare Kervo än vissa andra av oss, rekommenderar jag absolut att du kommer på min föreläsning eller på någon av mina två femkvällarskurser i Kervo.

Föreläsningen är onsdagen 29.2 kl 18 och kommer att handla om fett och kolesterol, huvudsakligen. Rubriken är "Kuinka rasvat ja nykypäivän ruoka vaikuttaa kehoomme?". Anmäl dig här: 110571 KUINKA RASVAT JA NYKYPÄIVÄN RUOKA VAIKUTTAVAT KEHOOMME? (2t)  

Torsdagskvällar 1-29.3 kommer jag att hålla en kurs som heter "Tosiruokaa terveydeksi". Under fem kvällar kl 18.00-20.15 går vi igenom grunderna för en god hälsa, med betoning på kosten. Det är samma kurs som jag hade på svenska på Esbo Arbis i höstas och som fick otroligt bra feedback. Anmäl dig här: 830201 TOSIRUOKAA TERVEYDEKSI (5 x 3t) 

Tisdagskvällar 10.4 - 15.5 kl 17.30-19.45 kommer jag att ha kockningskursen "Tosiruokaa hiilaritietoisesti". Då lagar vi mat i ett undervisningskök. Vi ska laga så god mat! Av äkta råvaror så klart, och inte krångligt utan just lagom enkelt. Anmäl dig här: 810217 TOSIRUOKAA HIILARITIETOISESTI (5x3t)

Anmälningarna går redan heta. Föreläsningen har redan 23 anmälningar (men det ryms 100 personer, så ingen fara!) och de andra kurserna har strax minimi ihop. På kockningskursen ryms bara 16 personer och hälften av platserna har redan gått.
_

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar