torsdag 18 augusti 2011

I lördag ska jag föreläsa i ... Lappland!

Det ska bli sååå roligt. Jag föreläser hela 3 timmar på lördagsmorgon kl 9 på Lapin Urheiluopisto. Föreläsningen är öppen för vem som helst och kostar 10 euro. De som med säkerhet ska lyssna är en grupp som studerar kosthandledning (eller något sånt, det kallas "ravintovalmentaja" på finska) på samma institut. Så det ska bli helt superintressant att träffa dem, och få lite diskussion till stånd.

Jag ska tala om vad som är riktig mat, om mänskans balans samt om riktig mat i praktiken. Jag har en hel del nytt material som jag aldrig föreläst om, och är väldigt nyfiken att se hur det ska tas emot!

Här är en länk till föreläsningen som den marknadsförs lokalt: Nina Westerbackin ravintoluento Lapin Urheiluopistolla 20.8.2011 klo 9-12 .

Jag har dessutom aldrig varit i Lappland på sommarn, och nu ska jag tillbringa fredag till söndag där.
_

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar