söndag 21 november 2010

Hälsningar från Stockholm!

Nu är jag tillbaka igen. Det var minsann en och en halv intensiv och väldigt lärorik dag.

Anna Hallén var helt toppenbra, otroligt kunnig, och med tankar som jag kunde indentifiera mig med. Till exempel, det där med kosttillskott. Omega 3, antioxidanter, c-vitamin, d-vitamin, magnesium, zink, multitabs, .... och allt vad det finns. Det finns ju såna som är för dem, och såna som är emot dem. Anna hör till motståndarna, och nu fick jag goda argument för mina egna tankar som gått mer i den linjen, även om jag varit på sökande fot en tid. Man ska äta riktig mat, och man ska klara sig på riktig mat. Utom i de fall då man har brist av något - vilket å andra sidan händer ganska ofta. Men inte ge tillskott på rutin åt alla!

Jag ska samla tankarna och skriva mer om kursen senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar