söndag 17 oktober 2010

Tosiruoka föreläser imorgon

På måndagen ska jag hålla min första "riktiga" föreläsning i Tosiruoka-firmans namn. Det är för en liten förening, och föreläsningen är inte öppen för allmänheten. Lite praktik för mig är det samtidigt. Det kommer att handla om mänskans artriktiga föda, om riktig mat, och om hur övervikt och diabetes uppstår och behandlas.

Det blir ganska ledigt har jag förstått, kanske mer en diskussionskväll än en föreläsning egentligen. Ingen powerpoint-show. Bara jag, och riktig mat. Utlovar rapport efteråt!

5 kommentarer:

  1. Det låter bra och intressant! Kommer du i framtiden att föreläsa för större publik också?

    SvaraRadera
  2. Jodå, säkert kommer jag det! Jag gillar att hålla låda, så jag kommer att ha svårt att säga nej när jag blir ombedd. Och säkert kommer det att bli också tillfällen dit vem som helst kan komma, fast om dessa blir gratis vet jag inte ännu.

    SvaraRadera
  3. Oj vad spännande! Lycka till!

    SvaraRadera
  4. Somateria Mollissima18 oktober 2010 kl. 20:03

    Fin möjlighet att träna och att öppna möjligheterna till nya uppdrag! Håller tummarna!

    SvaraRadera
  5. Tackar för kämpningarna majmamma och Somateria Mollissima! Det gick jättebra tycker jag. Jag har tänkt publicera ett inlägg om det också, men vill först kolla upp med värdarna att det är OK att publicera!

    SvaraRadera