måndag 25 oktober 2010

Tosiruoka har nu telefonnummer!

Behöver du hjälp med kosten, eller känner du någon som behöver? Vill du boka mig för en föreläsning? Skicka e-post eller ring: nina@tosiruoka.fi, mobil 045-2536 936. Jag är säkrast anträffbar på firmanumret må och fre eftermiddagar kl 13-18 samt vardagskvällar kl 20-22.

Jag skrev om min Saunalahti experience tidigare. Här kommer del 2. Jag fick slutligen meddelande hem om ett rekommenderat brev, och åkte till posten för att hämta det. Det stod att man behöver ID, och det hade jag så klart med mig. Men se, tror ni det räckte? Nejdå - då meddelandet var på namnet Tosiruoka, mitt namn var inte med, så behövdes också utdrag ur handelsregistret, sa de på lokala posten! Jag tänkte att huhhuh, nu får jag spader. Nå - lyckligtvis fanns mitt namn nog med på det rekommenderade kuvert som väntade på posten, och jag fick efter många om och men mitt simkort. Hurra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar