tisdag 20 juli 2010

Beautiful Blogger Award

Hurra, jag har fått en utmärkelse av Malin på Malins mat. Tack Malin!

Det här påminner ju nog lite om ett kedjebrev, och jag är kedjebrevsmotståndare. Men nu blev jag så smickrad att jag ville fortsätta på det här. Men ingen som får min utmärkelse ska känna sig tvungen att fortsätta på kedjan, nädå!? Ta det som positiv marketing i alla fall!

Enligt "reglerna": När man fått utmärkelsen bör man
- kopiera in award-bilden i sin blogg för att visa att man fått den
- tacka och länka till den som nominerade en
- nominera sju andra bloggare och länka till dem
- berätta sju intressanta saker om sig själv

Dessa sju bloggar ger jag i min tur Beatiful Blogger Award (även om det finns en massa andra bra bloggar som jag skulle vilja lyfta fram!):
Sju saker om mig själv: (tyvärr kan jag inte garantera att de är intressanta)
  • Jag är inte förtjust i inlagda saker, t.ex. rödbeta och gurka.
  • Jag är en hopplös festprisse när fiilisen kommer på, ofta hemma först på morgonkvisten.
  • Mitt skrivbord är smockfullt med papper i nånting som för alla andra än jag själv ser ut som en salig röra.
  • Jag talar flytande holländska.
  • När jag ska koncentrera mig på något krävande lyssnar jag ofta på Daft Punk, ett franskt tvåpersoners electroband.
  • Under skoltiden ville jag bli arkitekt eller matematiklärare.
  • Jag är en etta i enneagrammet - ett fantastiskt fint redskap som används för självkännedom och att förstå sina medmänskor. Ettan kallas även reformator, ibland perfektionist. Är något av en världförbättrare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar