fredag 9 juli 2010

Vill ut ur skåpet!

Jag börjar längta allt mer efter att sluta vara anonym här på bloggen. Varje gång jag ser något i en blogg eller i media så vill jag egentligen kommentera på eget namn, men då jag önskar fler och fler läsare till min blogg också så blir det oftast på namnet Flo. På Facebook finns jag däremot bara på eget namn, och då kommenterar och gillar jag i eget namn, utan någon koppling till Flo.

Här på kursen i Stockholm har jag dessutom fått så mycket inspiration att jag knappt kan hålla mig i brallorna. Jag vill grunda firma och börja jobba! Jag vill börja hjälpa andra att bli friskare genom att äta rätt! Jag vill föreläsa, hålla kuser, rådgiva och lära mänskor laga rätt sorts mat utan stress! Jag vill göra businessplan, registrera firmanamn, trycka broschyrer och börja marknadsföra mig själv! När och hur ska jag våga?

2 kommentarer:

  1. Ta steget fullt ut. Jag vet att din familj och omgivning backar dig. Tro pa dig själv!!
    Din gu´mor

    SvaraRadera