tisdag 19 april 2011

Tosiruoka-sidan kraschade ...

Min tillfälliga webbsida på www.tosiruoka.fi kraschade när min web designer skulle göra en backup. I stället får jag nu min nya webbsida snabbare än tänkt! Kolla nämligen här:


Så sorry allihopa som söker information på min officiella webbsida dessa tre dagar och inget får! Här finns en snabb länk med en del info om mina tjänster: http://flo-food.blogspot.com/p/tosiruoka-riktig-mat.html som du kan ty dig till än så länge.

Den nya skulle först bli klar med buller och bång kring vappen, men nu får jag den redan i fredag. Om allt går som planerat. Måste bara fixa lite material först. Tanken är att börja blogga så smått på finska på Tosiruoka-webbsidan. Men Flo Food kommer att fortsätta vara aktiv!
_

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar